info@hitjidlo.cz Monsorte s.r.o., Petrov 258, 696 65
Vyhledávání Nákupní košík Přihlášení
Alergický filtr
BEZ LEPKU
BEZ LAKTÓZY
BEZ VEJCE
BEZ SOJI
VEGAN
VEGETARIÁN
BEZ ARAŠÍDŮ
BEZ CELERU
BEZ HOŘČICE
BEZ CHOLESTEROLU
BEZ KORÝŠŮ
BEZ KVASNIC
BEZ LUPINY
BEZ LÍSKOVÝCH OŘECHŮ
BEZ MANDLÍ
BEZ MĚKKÝŠŮ
BEZ MLÉKA
BEZ OVSA
BEZ POHANKY
BEZ PŠENICE
BEZ RYB
BEZ RÝŽE
BEZ SEZAMU
BEZ SIŘIČITANŮ
BEZ SKOŘÁPKOVÝCH PLODŮ
BIO
BEZ HISTAMINU

Nejčastější dotazy na HIT JÍDLO

 

Nejčastější dotazy na HIT JÍDLO

Jak funguje výběr filtru?

Ve filtru zvolíte vaši kombinaci (alergií, intolerancí, preferencí) a vše potvrdíte ikonou „NASTAV FILTR“. Poté můžete nakupovat, opakovaně vkládat do košíku a filtr bude stále podle vašeho původního výběru, dokud jej sami nezrušíte „VYPNOUT FILTR“.  Po vypnutí můžete nakupovat pro jiného člena rodiny s jinými preferencemi nebo i bez preferencí a vše se opakuje.

Kde uvidím dobu trvanlivosti?

Doba trvanlivosti je viditelná, pokud si kliknete na "trvanlivost" vybraného produktu. Poté se Vám zobrazí "minimální trvanlivost do DD.MM.RRRR", kterou máme aktuálně skladem. Můžete tak jednoduše plánovat, jaké množství si objednáte.

Dostanu vždy produkt s uvedenou dobou trvanlivosti?

Ano. Nic staršího u nás nenakoupíte. Může se stát, pokud budete nakupovat hodně kusů, že Vám pošleme stejný produkt s delší dobou trvanlivosti, což Vás jistě potěší.

Můžu věřit, že produkty jsou ve filtru zařazeny správně?

Řadíme produkty podle pokynů výrobce. Neručíme, ale za výrobce. Pokud výrobce nedodrží podmínky deklarované na obalu ohledně složení a energetických hodnot, prosíme, abyste nás neprodleně kontaktovali na info@hitjidlo.cz a my budeme ihned vše řešit.

Organizujete věrnostní program?

Ano. Pokud se u nás zaregistrujete, budete naši „HIT“ zákazníci, budete mít okamžitě nárok na věrnostní slevy a budeme s Vámi rádi řešit Vaše připomínky a prosby. 

Čekejte prosím...