Nejčastější dotazy na HIT JÍDLO
SOUTĚŽ DR. SCHÄR Marble and lemon cakes promo (spenut.com)
Nejčastější dotazy na HIT JÍDLO
Jak funguje výběr filtru?
Ve filtru zvolíte vaši kombinaci (alergií, intolerancí, preferencí) a vše potvrdíte ikonou „NASTAV FILTR“. Poté můžete nakupovat, opakovaně vkládat do košíku a filtr bude stále podle vašeho původního výběru, dokud jej sami nezrušíte „VYPNOUT FILTR“. Po vypnutí můžete nakupovat pro jiného člena rodiny s jinými preferencemi nebo i bez preferencí a vše se opakuje.
Kde uvidím dobu trvanlivosti?
Doba trvanlivosti je viditelná, pokud si kliknete na "trvanlivost" vybraného produktu. Poté se Vám zobrazí "minimální trvanlivost do DD.MM.RRRR", kterou máme aktuálně skladem. Můžete tak jednoduše plánovat, jaké množství si objednáte.
Dostanu vždy produkt s uvedenou dobou trvanlivosti?
Ano. Nic staršího u nás nenakoupíte. Může se stát, pokud budete nakupovat hodně kusů, že Vám pošleme stejný produkt s delší dobou trvanlivosti, což Vás jistě potěší.
Můžu věřit, že produkty jsou ve filtru zařazeny správně?
Řadíme produkty podle pokynů výrobce. Neručíme, ale za výrobce. Pokud výrobce nedodrží podmínky deklarované na obalu ohledně složení a energetických hodnot, prosíme, abyste nás neprodleně kontaktovali na info@hitjidlo.cz a my budeme ihned vše řešit.
Organizujete věrnostní program?
Ano. Pokud se u nás zaregistrujete, budete naši „HIT“ zákazníci, budete mít okamžitě nárok na věrnostní slevy a budeme s Vámi rádi řešit Vaše připomínky a prosby.